8 Temmuz 2012 Pazar

M.A.C See Sheer Ruj

Merhabalar, yukarıda gördüğünüz ruj benim ilk M.A.C rujum:)Bu ruju nasıl aldığımdan şu yazımda bahsetmiştim.

Rujları denerken ilk olarak gönlüm velvet teddy ye kaymıştı fakat o sırada ellerinde kalmamış. M.A.C'in çok satan rujlarındanmış.Sonrasında see sheer ı görünce bayıldım.See sheer, lustre yapıda bir ruj yani kremsi ,ince yapıda bir ruj.Bu da bence daha doğal bir görünüm oluşturmasını sağlıyor.Kalıcılığı gayet güzel.Bir şey yiyip içmediğinizde dudağınızda saatlerce kalabiliyor.Yiyip içerseniz de sonrasında rujun dudağınızda birazda olsun kaldığını rahatlıkla fark edebiliyorsunuz.Ayrıca bu rujda dudak çizgilerime dolması gibi bir problem yaşamadım.

Yukardaki foto flaşlı hali

Bu foto ise flaşsız hali.Ne yazık ki rengini tam olarak yansıtan bir foto çekemedim.Gerçek rengi bu 2 fotonun karışımı gibi ama flaşlı hali gerçek rengine daha yakın.

Kendinize iyi bakın:)

1 yorum: