29 Haziran 2012 Cuma

İlk M.A.C Ürünlerim ve M.A.C Mini Makyaj Eğitimi

Yanlış anlaşılmasın yukardakiler aldığım ürünler değil:)Mini makyaj eğitimimde yüzüme uygulanan ürünler.Bu eğitimi Rıfat Yüzüak'ın düzenlemiş olduğu etkinlikte kazandım.M.A.C'in Tunalı şubesine gittim. Ne yazık ki size makyajımın fotosunu gösteremeyeceğim.Bunun sebeplerinden biri yüzümü pek göstermeyi sevmiyorum diğeri ise göstermek istesemde yüzümdeki makyajı gösteren pek güzel bir fotom yok ne yazıkki:(Ama makyaj da kullanılan ürünlerin fotoları var:)Bu etkinliğe katıldığıma çok mutlu oldum.Bana çok yararlı geldiğini düşünüyorum.Hem M.A.C ürünlerini deneme fırsatım oldu hem de sağolsun Ayşe Hanım makyaj hakkında beni güzelce bilgilendirdi.Bir de bana uygulanan ürünlerden bir tanesini aldığım için rimel hediyesi oldu:))
Hadi ürünlerin fotolarına bakalım:





Özellikle bu kalemi çok sevdim.Çok doğal bir rengi var ve dağıtılınca çok hoş duruyor gözde.

Aşağıdakilerde işte ilk M.A.C ürünlerim:) M.A.C See Sheer ruj ve Zoom Fast Black Maskara:))


Ruja aşık oldum desem yeridir.İnanılmaz güzel bir renk, fotoda biraz daha toz pembesi gibi çıkmış ama ger
çekte kırmızıyla pembe karışımı bir renk.Tabiki bu ürünlerin detaylı postları gelicek.

Kendinize iyi davranın:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder