25 Nisan 2012 Çarşamba

Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses Lip Tint

Merhabalar,bugün size çok ama çok beğendiğim bir ürünü tanıtacağım.Kendisi Rimmel'in lip tint+balm'ı! Yukarda gördüğünüz  ruj bir ucu keçe uçlu kalem şeklinde diğer kısmı ise lip balm şeklinde.Ben rujda doğallıktan yanayım.Yani bir rujun dudağıma tatlı bir kırmızılık ya da pembelik vermesini isterim çoğu zaman.Bunun içinde uzun zamandır ürün bakınıyordum ve buldum!Bu ürün inanılmaz güzel.Evet çok iddialı konuşuyorum ama öyle, ba-yıl-dım!Dudaklarınıza çok doğal duran bir kırmızılık katıyor ve kalıcılığı da çok güzel.Yiyiyorum,içiyorum rujun büyük kısmı dudağımda kalıyor.Çok ama çok başarılı..
Kullanımı ise şöyle; ilk önce aşağıda gördüğünüz keçe uçlu tarafıyla dudağınızı boyuyorsunuz.

 Daha sonra ise diğer tarafındaki lip balmını sürüyorsunuz.Bu sayede rujun rengini hafifletip,yumuşatıp doğal bir görünüm kazandırıyorsunuz.Anladığım kadarıyla lip balm kısmıyla kalıcılığını da artırıyor.
 Ben bir de şunu keşfettim eğer ilk olarak lip balm kısmını sonrada keçeli tarafını sürerseniz çok çok hafif bir kırmızılık elde ediyorsunuz yani çok daha hafif bir renk istediğinizde bu şeklde uygulayabilirsiniz.Ama o zamanda lip balmın üstüne keçeli kalemle sürdüğümüzde gazlı kalem şeklinde olduğundan bazen renk gelmiyor dudağa ama o da çok sorun olmuyor.
Aşağıda flaşlı çekimde swatchını görüyorsunuz..
 Bu da flaşsız çekimde..
Evet bu ürünü bu kadar övdük gelelim eksisine.Bence tek eksiği var o da gazlı kalem olduğundan dolayı rengin uçuyor olması.Gerçi çok fazla renginin uçtuğunu düşünmüyorum ama dikkatli kullanılmazsa çabuk bitebilecek bir ürün.Bunun dışında inanılmaz sevdim bu ürünü.Hatta bir tanede şeker pembesi şeklinde rengi vardı onda gözüm kalmıştı.Onu da alıcam çok hoşuma gitti yahu;) Ben bunu Watson's tan 16 liraya aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder