18 Temmuz 2012 Çarşamba

Diğer M.A.C Alışverişim


Merhabalar, daha önce erkek arkadaşımın M.A.C'ten 100 liralık hediye çeki hediye ettiğini şu yazımda da bahsetmiştim.İşte o çekle aldığım ürünleri yukarıda görüyorsunuz:)


Aldığım rujlar öyle içime sindi ki..Zaten velvet teddy'yi almak istiyordum önceden.Ama o sıralarda ellerinde kalmamıştı.Bu sefer görünce hemen aldım:)

Yukarıda gördüğünüz plumful'ın swatch'ı.Vişne çürüğüne çalan bir rengi var.Çok hoşuma gitti kendisi:)Dudakta çok hoş duruyor.Kalıcılığı da diğer M.A.C rujları gibi gayet güzel.



Bu gördüğünüz de velvet teddy.Eğer nude ruj arayışı içersindeyseniz , bu ruj aradığınız ruj olabilir!Ben aradığım nude ruju buldum çünkü:)




Soldaki plumful'ın sağdaki ise velvet'in swatchları.Ben M.A.C rujlarına bayılıyorum.Gerek renk gerek kalıcılık ve nemlendirme açısından çok güzel bir kaliteye sahipler.Hem de dudak çizgilerine dolma problemi yaşamadım.


Bu gördüğünüz sponge'ı ise hediye alışverişimi 100 liraya tamamlamak için almıştım:) Rujların tanesi 45lira.

Sevgiler, sağlıcakla kalın...:)

2 yorum:

  1. Plumfulu ben de çok merak ediyorum. Güle güle kullan canım. Ben de seni bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil