31 Temmuz 2012 Salı

Kahve Dünyası'ndan Güzel Bir Kampanya



Bu kez kozmetik dışı bir şey yazacağım sizlere:) Daha önce bahsetmemiştim ama ben bir kahve manyağıyım!Bayılıyorum kahveye, her türlü kahveyi içip yeni tatlar keşfetmekten büyük haz alıyorum:)
Neyse efendim, sizlere Kahve Dünyası'nın çok güzel bir kampanyasından bahsedeceğim.Yukarıda gördüğünüz filtre kahve setinde french press,Kahve Dünyası'nın french press için çekilmiş filtre kahvesi ve Kahve Dünyası'nın porselen kupası bulunuyor tüm bunlar sadece 23lira.Normalde bir french pressin en az 15lira olduğunu düşünürsek bu çok uygun bir fiyat.Ben bu setten aldım ve çok beğendim:)Benim gibi kahve tutkunları bilsin, eğer hoşlarına giderlerse bu güzel fırsatı kaçırmasınlar istedim:)Ayrıca şehrinde Kahve Dünyası olmayanlar içinde, Kahve Dünyası'nın online satışı da mevcut.Sitesine gitmek için buraya alalım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder