30 Temmuz 2012 Pazartesi

Essence Alışverişi

Merhaba, Gratis'e Essence'in geldiğini duyduğumdan beri iyice inceleyip bişeyler alasım vardı.Ne yazık ki Ankara'da fırsatım olmadı derslerden.Sonra Mersine geldiğimde bir de ne göreyim; Mersin'e Gratis açılmış! Nasıl mutlu oldum anlatamam:)Hemen girdim ve ojelere bayıldım ya ne kadar güzeller öyle:)Aklımda jel eyeliner almak vardı birçok kişi beğenince baya merak ettim çünkü.Ama  istediğim siyah rengi yoktu sadece gri kalmıştı.Ben de bu aşağıda gördüğünüz ojelerle yetinmek zorunda kaldım:)

Önceden simli ojeleri hiç sevmezdim.Ama bir zaman sonra bi bakmışım gözüm hep simli oje arıyor:D Normalde kokoş giyinmeyi de sevmem nerdeyse herşey de sadelikten yanayım, oje istisnası dışında:d Ama ne kadar güzeller bir bakar mısınız:D

Birçoğunuz biliyordur zaten bu ojeleri ama yine de söliyim, bu time for romance.

Ben 2 kat sürdüm.Altına farklı hoş renk bir ojeyle de sürebilirsiniz.Gerçekten çok zarif duruyor.


Bu da choose me:)Rengi süper!



 Bu aşağıdaki görsel bana ait değil. Charla by zoya nın swatchı ne kadar benziyorlar değil mi?Size bu benzerliği göstermek istedim.Zoya markasına ulaşamayanlar içinde bir alternatif özellikle bu rengini beğendiyseniz görsel kaynak


Essence ojelerini çok beğendim.Kaliteli bir yapıya sahipler.Kısacası benden tam not aldı::)Diğer ojelerini de alacağım:))

3 yorum:

  1. Ojeleri şişeleri için alıyormuşum gibi gözükecek diğer yorumumu da düşünürsek ama bunun tasarımı da çok güzel! Kapakla oje aynı renk ya,bittim. Flormar da yapmış aynı şekilde şişeler ama beğenemedim onunkileri nedense. Renklerden de maviye bayıldım,güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  2. Zoya`nin yesili harika ötesi...
    meretrose.blogspot.de

    Derya

    YanıtlaSil