19 Haziran 2012 Salı

Kızlaarr Acil Yardıma İhtiyacım Varr!

Çok güzel bir şey oldu erkek arkadaşım bana doğum günü hediyesi olarak Mac'ten 100 liralık çek almış benim  için çıldırdım çıldırdım havalara uçtum resmen:)))
Sorun şu ki yarın  memleketime gidiyorum ve orda Mac yok ve bu hediye çekini 1 ay içinde kullanmam gerek.Bu yüzden yarın Mac'e gidip çekimi kullanacağım ama ne almalıyım bilmiyorum:(( 
Gelecek postlar da göreceğiniz üzere en son Mac'in Shee Sheer rujunu aldım ve bayıldım:) Rimel almayı düşünmüyorum.Nedenini gelecek postlarda göreceksiniz:)Fondoten pudra da düşünmüyorum ihtiyacım yok çünkü.Allık alıp almamakta kararsızım kalıcılıklarını bilmiyorum bilen varsa ve beni en kısa zamanda bilgilendirirse süper olur.Sanırım ruj alacağım velvet teddy istiyorum ama çoğunlukla ellerinde kalmıyor.Ama başka alternatiflerde istiyorum 


Kısaca bana Mac'ten kesinlikle şu şu ürünleri almalısın diyenler beni en son 20 haziran öğleden sonraya kadar bilgilendirirlerse inanılmaz mutlu olrum yardımlarınızı bekliyorum kızlar öptüüümmm;)))



2 yorum:

  1. ben ccb (hush, pearl vs.), far (satin taupe, club) ve 130 fırçadan almayı düşünüyorum sen de bak bence eğer düşündüğün şeylere dahilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım tavsiyen için.Dayanamayıp yine ruj aldım:) velvet teddy ve plumful aldım o renkleri görünce dayanamadım acayip hoşuma gittiler:))yakında postlarını yapacağım=)

      Sil