2 Haziran 2012 Cumartesi

Pastel Kokulu Ojeler!!

Yeni aldığım Pastel kokulu ojeleri tanıtacağım sizlere.İlki greyfurt kokulu olanı, hadi başlayalım;
  • Rengini çok beğendim çok tatlı bir pembe tonunda
  • Kokusu çikolatalı olanına göre daha zayıf ama sürüp parmaklarınızı kokladığınızda greyfurt kokusu geliyor:)
  • Sürümüne gelince bu yönden sınıfta kaldı niye böyle oldu bilmiyorum ama sürerken zorlandım bu oje kıvamını sevemedim sanırım birde oje minicik olduğu için fırça da zorladı sürümünü rahat değildi açıkçası ama bu sürüm sorununu çikolatalı da yaşamadım o da ayrı bir durum:)

Altta flaşsız çektiğim fotosu:

Bu ise flaşlı olanı:

Gelelim çikolatalı olanına:
  • Rengi simli kahverengi, aşağıdaki fotolarda da göreceksiniz.Bence tırnakta gayet güzel duruyor.
  • Bunun kokusu muhteşem ya bayıldım:)Gerçekten yoğun bir kokuya sahip öyle ki kapağını açtığımda daha sürmeden çikolata kokusunu aldım:)greyfurtlu olanında kuruduktan sonra almıştım kokusunu.Çikolatalı olanında kuruduktan sonra elim burnumda uzakta olsa bile buram buram çikolata kokusu geliyor çok hoş:)
  • Bunu sürümü ise çok daha basit.Ya arada niye böyle bir fark oldu anlayamadım ama bu gayet güzel sürümü rahattı yani:)Ve bence tek katta rengi alabiliyoruz.
Altta flaşlı fotosu:

Bu ise flaşsız olanı:


Umarım beğenmişsinizdir kızlar:))

2 yorum:

  1. İkisinin de rengi çok güzelmiş.Henüz göremedim standlarda ilk fırsatta ben de alıcam.Senin aldığın renkleri istiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Pembe rengine bayildim. Bende alacagim :) Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil