21 Haziran 2012 Perşembe

La Senza Siparişim

Merhabalar, biliyorum uzun zamandır yazamıyorum fakat sınavlarım yeni bitti.Telafi olarak bol postlarla karşınızda olacağım , özellikle bol bol Mac ürünüyle ilerleyen günlerde:))
Gelelim La Senza alışverişime: kozmetik ürünlerinde 1 alana 1 bedava kampanyası olunca La Senza ojelerini deneyeyim dedim.
kargo aşağıda gördüğünüz şekilde geldi keşke üstüne kırılabilir diye belirtselermiş dedim hatta korktum acaba ojeler kırıldı mı diye.

Ama içini açınca biraz olsun rahatladım çünkü aşağıdaki gibi paketlemişlerdi.



Gördüğünüz gibi ojelerimde herhangi bir kırılma yok çok şükür:)

Renklerini çok beğendim.sürümleri de fena değildi.Zaten bu ojelerin ayrı postlarını hazırlayacağım merak etmeyin:)
Kargo ücretiyle 9 liraya denk geldi bir alana bir bedava olduğundan 1 oje fiyatı 1.5 liraya denk geldi.Gayet uygundu yani.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder