Doğal içerikli kozmetik ürünleri ile tüm
dünyada kadınların en çok tercih ettikleri markalardan biri olan NUXE, var olduğu 1992 yılından bu yana
güzelliğe ışıltı katan ürünü Huile
Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ’ın 20. yılı dolayısıyla keyifli bir
relansman organizasyonu gerçekleştirdi. Basın mensuplarına verilen kahvaltı ile
başlayan organizasyonda, Huile Prodigieuse
Çok Amaçlı Kuru Yağ’ın 20. yıl özel konseptli yeni ambalaj tasarımı
tanıtılırken, NUXE markasının
yaratıcısı ve kurucusu olan Aliza Jabès’ten
sonra ikinci sırada gelen, NUXE Marka ve
Strateji Geliştirme Genel Müdürü Cécile Debièvre de bir konuşma yaptı.
Relansman organizasyonundan bir kare:
Kusursuz güzelliğe doğal yoldan
ulaşmak isteyenlere nadir bitkilerden elde ettiği formüller ve ürünler ile
cevap veren NUXE markası, tüm
dünyada altı saniyede bir satılan Huile
Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ’ın 20. yaş gününü kutlarken, ürünün özel
tasarımlı ambalajı için de bir relansman organizasyonu düzenledi. Organizasyona
NUXE Marka ve Strateji Geliştirme Genel
Müdürü Cécile Debièvre ve markanın Türkiye
İş Birimi Müdürü Frédérick Carrera da katıldı. Markanın geliştirdiği birçok
üründe imzası bulunan Cécile Debièvre,
marka ve ürün sunumunu gerçekleştirdikten sonra basın mensuplarının sorularını
da cevaplandırdı. Ürün Müdürü Sibel
Aydın’ın konuşmasının ardından NUXE
Bölge Sorumlusu Sibel Mertöz, Huile
Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ’ın cilt, saç ve vücutta kullanımı ile
ilgili interaktif bir uygulama gerçekleştirdi. Organizasyon, kesilen 20. yıl
pastasının ardından sona erdi.
Tüm cilt ve saç tiplerinde
kullanılabilen NUXE Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ; Hodan, Sarı Kantaron, Tatlı Badem, Kamelya, Fındık, Macadamia bitki
yağlarından oluşan içeriğinin yanı sıra E vitamini katkısıyla da cildi ve
saçları besliyor. % 98,8
gibi yüksek oranda doğal formüle sahip olması ile dikkat çeken ürünü, Jennifer Lopez ve Holywood’un güzel
yüzü Gwyneth Paltrow gibi dünya
yıldızları da kullanıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder