13 Nisan 2012 Cuma

L'oreal Pure Zone Siyah Noktalara Karşı 2 si 1 Arada Temizleyici


Merhabalar,sonunda sınavlarım bir süreliğine bitti ve ben yeni bir postla karşınızdayım:) Evet bugün size L'oreal'in siyah nokta temizleyici kreminden bahsedeceğim.Bu krem 2 işlevli bir krem nasıl yani, anlatayım; bu kremi hem peeling olarak kullanabiliyorsunuz hemde isterseniz maske olarak kullanabilirsiniz.Peeling olarak kullanmak istediğinizde cildinizi ıslatıp uyguluyorsunuz.İçindeki partiküller sayesinde peeling etkisi yaratıyor.İçindeki partiküller küçük değil gayette büyük ve hissedilir şekilde:)Maske şeklinde uygulamak istediğinizde ise haftada 1-3 kere kuru cildinize uygulayıp bekliyorsunuz ve temizliyorsunuz.
İçerisinde salisilik asit ve kaolin var.Salisilik asit bir çoğunuzun duyduğu hatta denediği meşhur aspirin maskesinde yani aspirinin ana maddelerinden.Temizleyici,arındırıcı özelliği de buradan geliyor.
Peki memnun kaldım mı? Buna hem evet hem hayır diyorum.Çünkü temizlemesi güzel evet yüzünüzün temizlendiğini hissediyorsunuz.Ayrıca cildimde herhangi bir tahriş de yapmadı.Ama sizde yapabilir herkeste aynı etkiyi vermez.Bu arada söyleyeyim benim cildim karma.Ama çok da olmazsa olmazlık bir etkisini göremedim.Siyah noktalarım yine aynı kaldılar bir farkı olmadı yani.Bu yüzden farklı ürünler de denemek istiyorum.Ben aldığımda fiyatı yaklaşık 13-14 liraydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder