6 Mart 2012 Salı

Sephora Çıkartması!!

Merhaba kızlar, bugün ankara tunalı sephora'da beauty show vardı. Belirli markaların belirli ürünlerinde indirimler ve sezona yeni giren ürünlerin tanıtımı vardı.Bende durur muyum hemen tunalı sephora nın yolunu tuttum.Önceden aklıma koyduğum benefit you rebel ın indirime girmiş olmasını umuyordum.Ama ne yazıkki girmemiş,onun yerine benefit standında daha çok cilt bakımı ürünleri ve birde allığı indirime girmişti(allığın adını hatırlayamadım)you rebel indirime girmemiş olsa da kafama koymuştum almayı veee aldım!!:)çok mutluyum:)hemen size fotoları gösteriyim..
 eveeet sonun kavuştum you rebel ıma.bu ürünü çok övüyolardı tek kötü bişey bile duymadım zaten yaklaşık bi ay kadar önce tunalı sephora'ya gitmiştim.orda benefit standında çok tatlı bir bayan olan Deniz Hanım benle çok güzel ilgilendi.befit you rebel'ı denemiş oldumve baya beğenmiştim dokusunu cildimde duruşunu.Bugün gittiğimde Deniz Hanım aradan o kadar süre geçmesine rağmen beni tanıdı:)you rebel ın yanında aşağıda gördüğünüz bu şirin mi şirin bi şişeye sahip olan Benefit Triple Performing adlı nemlendiriciyi hediye etti:):)

 Tunalı sephorayı çok beğeniyorum tüm çalışanları çok nazik ve çok ilgililer.Ankamall'deki bu kadar değil.Size tavsiyem eğer ankara'daysanız ve sephora'dan alışveriş yapıcaksanız tunalı sephora'yı tercih edin karlı çıkarsınız:)aşağıdaki testerlerı görünce ne dediğimi daha iyi anlıycaksınız:)
Bunları görünce zaten iyice havalara uçtum çok çok mutlu oldum.Bazı yerler gibi binbir lafa bi testerı zar zor veren yerlere isyan ettim tabi bu da ayrı bi post konusu kadar önemli bence.
Veee evet bugün sephora çıkartmamdan elde ettiğim ganimetleri ..Sizde beğendiniz değil mi?:)

10 yorum:

  1. Ben gidemedim ya off:/ Güle güle kullan aldıklarını;) Ankaradaki Sephora mağazaları konusunda söylediklerine aynen katılıyorum. İnanılmaz ya testerlar:) Tam boy mu hediye ettikleri nemlendirici?

    YanıtlaSil
  2. Yine de çok iyimiş bence. İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloguna yeni üye oldum
    bende bloguma beklerim sevgiler =)
    hediye çekilişime beklerim

    YanıtlaSil
  4. Ben cok seviyorum Benefitin ürünlerini :)
    Cremi denedikten sonra iyi olup olmadigina dair bir Post hazirlarmisin? :)

    YanıtlaSil
  5. yourebellite'ı ne kadar zamandır almak istiyordum.. ama sürekli erteledim, hala almadım :D detaylı bir yazısını beklerim amaa :)

    edankb.blogspot.com
    ben de buradayıımm ;)

    YanıtlaSil
  6. Sephore for the win!
    Followed. I'm Turk too! And maybe you'll visit me.

    thebookness.com

    YanıtlaSil
  7. oo super bir alisveris olmus. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil