31 Mart 2012 Cumartesi

Blistex MedPlus For Lips



Bu ürün Ankara'nın soğuk günlerinde hayatımı kurtaran ürün oldu, şaka yapmıyorum.Soğuktan çatlamış vaziyette olan dudaklarıma sürüp yatıyorum.Ertesi sabah uyandığımda dudaklarım büyük ölçüde normale dönüyor.Mentollü olduğundan dolayı da çok fresh bir his bırakıyor.Hatta ben bu ürünü dudaklarıma sürdükten sonra vicks sürmüşüm gibi dudaklarım üşüyor:))Ben bu ürünü arkadaşımda denedikten sonra aldım.Bir ürün bu kadar mı güzel olur, piyasadaki diğer dudak bakım kremlerini solluyor hatta silip atıyor bence:d:d Ama Blistex' in limonata ve ahududu tadında olan lip balm'ını bu ürün kadar başarılı bulmamıştım.Tamam zaten iyileştirme amaçlı değil ama nemlendirmesi yok denecek kadar azdı bence.Sadece tadı için alınır yani:)Onu dudaklarıma sürdüğümde durmadan dudaklarımı yalıyorum:D:D
Blistex'in diğer ürünlerini incelemek isterseniz buradan sitesine alalım:)

1 yorum:

  1. aynen bu dudak balmi özellikle kis mevsiminde cok isime yariyorr..
    http://kokosdilos.blogspot.de/

    YanıtlaSil