11 Kasım 2011 Cuma

Sebamed Kompakt (Cleansing Bar)


Merhaba, size bu kez de sebamed in bu ürününden bahsetmek istiyorum.Günlük cilt temizliğime bu ürünle başlıyorum ve cildimin temizlendiğini ve yumuşacık olduğunu anında fark ediyorum.Sebamed'in doktorlar tarafından tavsiye edilen bir ürün olması bana daha çok güven veriyor.Ama pek hoş kokulu olduğu söylenemez:)Sadece bu ürününde değil diğer ürünlerinin de hoş kokmadığını duydum.Cildime sürerken sanki ilaç kokusu alıyorum.Napalım bu kadarı da olsun diyelim:)ürünün içeriğine bakalım:


PH 5,5 değerinde sabun içermeyen temizleme kalıbı cildi kurutmadan, tahriş etmeden gözenekleri derinlemesine temizler. Cildin asit örtüsünü muhafaza ederek zararlı bakteri ve mantarlara karşı korur. İçeriğindeki Vitamin E, serbest radikallerin oluşumunu önler ve erken yaşlanmayı geciktirir. Doğal nemlendirici Aminoasitler sayesinde de cildin nem içeriğini arttırır.El, yüz ve vücut temizliğinde kullanılabilir.
Akne, Komedon, Egzema, İntertrigo, Mikotik enfeksiyonlarda, Seboreik dermatitte tedaviye yardımcıdır.

Eğer sorunlu bir cilde sahipseniz(akne,siyah nokta gibi) bu ürünü tavsiye ederim.Duyduğum kadarıyla Sebamed'in diğer ürünleri de tedavi edici özelliğe sahipmiş, aklınızda bulunsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder