10 Kasım 2011 Perşembe

LUSH


Size çok güzel bir markadan bahsetmek istiyorum.Eğer bir kozmetik ürünün arayacağınız ilk özellik kokusu ise size kesinlikle Lush'ı denemenizi tavsiye ediyorum.Ki hele organik de arıyorsanız süper!Lush ürünlerinin içindeki maddelerin çoğu organik.Çoğu diyorum çünkü tamamı değil.Bazı ürünlerinin içersinde az da olsa kimyasal madde bulunuyor.Fakat piyasadaki çoğu ürüne kıyasla organik özelliği ön planda.Bu markanın bir diğer özelliği ise el yapımı olması.Evet kulağa çok hoş geliyor değil mi:)Ürünlerinin arkasında o ürünü yapan kişinin resmi yer alıyor.
Ben Lush markasını yaklaşık bir sene önce keşfettim.Bence her ürünü mükemmel değil ama vazgeçilmezlerim arasına giren ürünleri de var.Bunları ilerleyen yazılarımda sizlerle paylaşacağım.
Lush mağazaları bildiğim kadarıyla Türkiye'de sadece İstanbul,Ankara ve İzmir'de var.Eğer Lush'ın resmi sitesini takip etmek isterseniz buraya tık tık:)

2 yorum:

  1. Merhaba.Keşke Konya'da da olsaydı.:(Başka önerebileceğin bir marka var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki Türkiye'de çok az yerde var:( bir de Fresh Line diye bir marka var.Ben şahsen herhangi bir ürününü kullanmadım ama çok iyi yorumlar duydum.bu markayı Lush'tan çok daha iyi bulanlar da var.Fakat Fresh Line'da çok az yerde var diye biliyorum:(

    YanıtlaSil