17 Mayıs 2012 Perşembe

Max Factor Flawless Perfection Allık


Max Factor'ün aşağıda görmüş olduğunuz allığı aldığım ilk allıktı.Yani benim için değeri oldukça büyük bir allık:)


Yapısına bakıcak olursak çok sert bir allık.Bu ürün için büyük bir eksi.Yani fırçaya ürünü almak için baya bir bastırmam gerekiyor.Bu arada belirteyim allığın kendi fırçasını kullanmıyorum.Çünkü fırçasını hiç beğenmedim aşırı derecede sert o kadar ki sanki sürerken cildimi kazıyor gibi hissediyorum:( Ama bu allığı rengini görüp vurulmuştum.Cidden çok hoş bir rengi var.İçinde çok ama çok az ışıltıları da var ama bu yüzünüze sürdüğünüzde belli belirsiz duruyor.Kalıcılığı ise orta diyebilirim.Sabah sürdüğümde öğlene kadar rahat dayanıyor.


Yukarda gördüğünüz swatchı.Gayet naturel bir görünümü var. Kontür yapmak içinde kullanılabilir.

Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 42 lira gibi birşeydi.Değer mi pek sanmıyorum.Aynı fiyata çok daha iyi allıklar bulunabilir bence..Ve şunu da söylemeden geçemicem fiyatına göre gayet dandik görünümlü bir kutusu var.Bu da hiç hoşuma gitmedi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder