24 Şubat 2012 Cuma

Lush Herbalism Yüz Temizleyicisi

 Merhabalar, bugün bir Lush ürününü tanıtmak istiyorum size.Herbalism'i aslında duyan duymuştur.Beğenilen bi ürün.Ama ben açıkçası büyük bi hayal kırıklığına uğradım.Lush'a giderken herbalism i almayı kafaya koymuştum.Lush'taki satıcı bayan isterseniz deneyelim dedi bende hemen atladım tabiki diye.Nohut kadar ürünü alıp ıslattı ve elimin üstünü ovaladı.Bi kaç dakika bekledik sonra yıkadığımızda dikkatle bakınca o elimin diğerine göre rengi daha açık geldi.Aha dedim süper bişi bu hemen aldım.
Gördüğünüz üzere pek fazla kullanmadım.Çok ağır bi kokusu var ürünü her uyguladığım yüzüm buruşuyor kokudan.Orda temizleyen ürün eve geldiğimde böle sanki temizlemez oldu yada bana orda temizlemiş gibi geldi.Tüm bunları bi yana bıraksak temizleme özelliği hiç yok da diil hani ama kötüyle orta derecede.Birde ürünü yıkadıktan sonra hep yüzümde yağlı bi his bırakıyo.Açıkçası Lush bu ürünüyle benim beklentilerimin altında kaldı.İsterseniz bir de sitesinde ürünle ilgili bilgilere bakalım:


Herbalism (100gr) 

Normal, yağlı ve problemli ciltler için uygundur. Yoğun bitki, kepekli pirinç ve gül yaprağı karışımı ile cildinizi nazikçe temizler. Lekeler ve kusurların giderilmesinde yardımcı olur. Bozuk para büyüklüğünde Herbalismi ılık su ile karıştırarak krema haline getirin. Tüm yüze uygulayın ve ardından durulayın.
Fiyatı:24,90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder